Kategorije

    FAQ - Često postavljena pitanja

     

    Kako postupiti tijekom naručivanja?

    Dostupnost proizvoda je vidljiva ispod slike putem zelenog znaka "+" u košarici – to znači da je proizvod na zalihama i da ga možete naručiti.

    • Za početak, morate odabrati pravu kombinaciju/veličinu robe, ukoliko postoji padajući meni. OPREZ! Sistem će automatski dodati najmanju veličinu prstena u Vašu košaricu. Zato morate sami odabrati ispravnu veličinu.  
    • Kliknite na ikonu Dodaj u košaricu – i proizvod će automatski ‘odletjeti’ u košaricu.
    • Ukoliko želite nastaviti sa kupnjom, slobodno odaberite drugi proizvod/veličinu. Proizvod koji ste prethodno odabrali će ostati u Vašoj košarici.
    • Kada ste spreni završiti Vašu narudžbu kliknite na crvenu ikonu košarice za kupnju u gornjem desnom uglu. Biti će prikazan sadržaj Vaše košarice i imati ćete mogućnost promijeniti broj proizvoda ili nešto ukloniti iz košarice. Moći ćete vidjeti ukupan iznos za plaćanje robe i transport.
    • Ispunite narudžbenicu sa potrebnim podacima.
    • Ukoliko ste naš vjerni klijent ili ste osvojili/primili/ od nas kupon sa kodom unesite ga u odgovarajuće polje.
    • Prilikom odabira određenih proizvoda možete primiti poklon. Odaberite poklon klikom na proizvod/sliku.
    • Nakon odabira poklona, prijeđite na odabir transporta i metode plaćanja.
    • Ponovno provjerite Vaše detalje i narudžbu, posebice sva obavezna polja.
    • Ukoliko je sve točno, kliknite na gumb Slijedeći.
    • Biti će prikazan sažetak Vaše narudžbe. U ovom trenutku još uvijek možete promijeniti metodu plaćanja (ukoliko ju želite promijeniti kliknite na ikonu Promijeni metodu plaćanja. Ukoliko je sve točno sve što morate sada napraviti je potvrditi narudžbu klikom na POTVRDI narudžbu.
    • Ukoliko je narudžba ispravno kreirana nakon nekoliko sekundi primiti ćete obavijest putem e-maila.
    • Ukoliko ste imali bilo kakvih problema tijekom kreiranja narudžbe možete nas kontaktirati putem telefona, e-maila ili usluge razgovora u živo (Livechat). Uvijek smo sretni kada možemo pomoći. 

     

    Kolika je cijena dostave / poštarine?

    Naručena roba se šalje DPD ili GLS dostavnom tvrtkom. Također dostavljamo na GLS paketomate. Troškovi dostave ovise o vrijednosti Vaše narudžbe. Dostava za kupnju preko 49 € je BESPLATNA. Za narudžbe ispod 49 € / 368,97 Kn trošak dostave iznosi 3,90 € / 29,38 Kn putem DPD, 3,40 € / 25,62 kn  putem GLS - Dostavljač  ili 2,20 € / 16,58 kn putem GLS - Trgovine i Paketomat.

     

    Kako mogu platiti?

    Nudimo Vam 3 metode plaćanja:

    • Plaćanje pouzećem: možete platiti prilikom pouzeća. To znači da robu plaćate nakon primitka pošiljke od dostavljača.
    • Bankovna doznaka: ovo je bezgotovinsko plaćanje slanjem novca na naš račun. Roba će biti poslana tek nakon primitka potvrde o plaćanju. Nakon što je Vaša narudžba potvrđena, primiti ćete email sa informacijom za plaćanje. 
    • Plaćanje Gopay: online metoda plaćanja sa karticom, Apple Pay, Google Pay i druge.
    • Plaćanje Paypal: metoda plaćanja putem paypal računa ili keditne kartice.

     

    Za koliko je dana roba dostavljena?

    Ako naručite radnim danom s plaćanjem pouzećem do 13:00 sati, vaša će narudžba biti poslana isti dan. Narudžbe primljene nakon 13:00 sati i tijekom vikenda bit će obrađene sljedeći radni dan. Narudžbe zlatnog nakita zaprimljene nakon 9 ujutro i vikendom obrađuju se sljedeći radni dan! Period dostave putem DPD dostavne tvrtke je 3-5 radnih dana od dana slanja od strane naše tvrtke. Roba se dostavlja samo radnim danima! Ukoliko ne primite Vašu robu u tom periodu, nemojte oklijevati kontaktirati nas. Osigurati ćemo Vam broj praćenja Vaše narudžbe ili telefonski broj dostavljača.

     

    Kako postupiti u slučaju pritužbe robe?

    Pritužbe su obrađene u roku od 30 dana. Roba je pokrivena periodom garancije od 24 mjeseca sukladnom primjenjivim zakonima.

    Instrukcije u slučaju pritužbe:

    • Prodavatelj preporuča da uz zahtjev priložite popratno pismo. Zajedno s robom molimo da nam je pošaljete preporučenom poštom (ne pouzećem) na adresu: Šperky s. r. o., Dénešova 8, OC Jednota, 040 23 Košice, Slovenská Republika. Molimo navedite Vaše i ime i prezime u pratećem pismu, broj računa (taj broj možete pronaći ina Vašem računu. Ukoliko ga ne možete naći navedite datum kada ste naručivali i ukupan iznos narudžbe). Molimo Vas također da navedete razlog pritužbe na robu.
    • U slučaju nezadovoljstva možete vratiti nakit u roku od 14 dana te zamijeniti zlatni nakit u roku od 60 dana.
    • Ukoliko imate daljnijih potanja molimo pišite nam na podrska@nakit-eshop.com.hr.

     

    Da li mogu imati pritužbu na samo dio moje narudžbe?

    Da, možete napraviti povrat dijela Vaše narudžbe također. Ukoliko želite odštetu mi ćemo Vam vratiti novac.

     

    Kako primjenjujem kupon sa kodom?

    Na našoj web stranici uvijek možete provjeriti koliko bodova dobijete kupnjom određenog proizvoda i vrijednost vašeg koda za popust. Za korištenje koda za popust za izvršene narudžbe, morate biti registrirani na našoj web stranici. U slučaju narudžbe više proizvoda, bodovi se zbrajaju. Sakupljene bodove možete zamjeniti u kod za popust izravno na vašem računu. Kliknite na 'Moji bodovi' i zatim potvrdite da želite zamjeniti bodove za kod za popust. Sustav će tada generirati kod za unos u sljedećoj narudžbi. Nakon dodavanja kupona vašoj narudžbi, od iznosa narudžbe će se odbiti odgovarajući iznos. Kod za popust ćete moći iskoristiti nakon 14 dana od kreiranja koda. Na sučelju će vam biti naznačen i datum početka kupona. Kupon vrijedi godinu dana. Ako je prošlo 14 dana, a ne možete dodati popust na svoju narudžbu, javite nam se. Ni u kojem slučaju ne biste trebali unaprijed platiti svoju narudžbu ako postoji bilo kakav problem s dodavanjem kupona, jer ne možemo prilagoditi ukupan iznos unaprijed plaćenih narudžbi.

     

    Kako izmjeriti veličinu prstena?

    Za korisne informacije i točne načine kako izmjeriti Vašu veličinu prstena molimo kliknite na slijedeći link: https://nakit-eshop.com.hr/sadrzaj/6-kako-odrediti-velicinu-prstena  

     

    Koje usluge nudite – promjena veličine, graviranje?

    Nažalost mi ne proizvodimo nakit, stoga ne nudimo usluge povezane sa promjenom nakita ili graviranjem. Molimo imajte na umu da ukoliko modificirate proizvod kupljen u našoj web trgovini, garancija za proizvod je automatski poništena.

     

    Rasprodan proizvod – kada će biti ponovno na zalihama?

    Naša web stranica se obnavlja svaki dan. Preporučamo da ju pratite ili si postavite obavijest putem e-maila. Jednom kada željeni proizvod bude opet na zalihama primiti ćete e-mail sa obavijesti.

     

    Kakva je trajnost boje proizvoda? 

    Najbolja poznata metoda bojanja nakita izrađenog od nehrđajućeg čelika je elektromagnetska kada, što znači da se boja lijepi na površinu koristeći elektromagnetske sile. U proizvodnji čelika, materijal sam po sebi ne može biti obojan, samo njegova vanjska površina. Kao posljedica toga boja može nestati tijekom vremena. To ovisi o tome kako nosite nakit.

     

    Da li izrađujete personalizirani nakit?

    Naručujemo nakit od uglednih proizvođača, te ga mi ne proizvodimo.

     

    Principi korištenja i primjena bodova za lojalnost

    Kako bi iskoristili kupone od obavljenih narudžbi morate biti registrirani na našoj web stranici.

    Na našoj web stranici sa proizvdima  uvijek možete vidjeti koliko bodova možete osvojiti prilikom kupnje određenog proizvoda te vrijednost Vašeg kuponskog koda.

     

    „Kupnjom ovog proizvoda možete sakupiti do XY bodova kao kupon za XY €. Vaši nagradni bodovi.“

     

    U slučaju narudžbe više proizvoda u jednoj narudžbi, bodovi za lojalnost se zbrajaju.

    Vi sakupljate bodove za lojalnost na Vašem računu za svaku primljenu i plaćenu narudžbu.

    Jednom kada odlučite iskoristiti bodove možete ih koristiti u slijedećoj narudžbi.

    Prijavite se na vaš račun kao registrirani korisnik.

    Sakupljeni bodovi za lojalnost mogu biti zamijenjeni za kupon direktno na Vašem računu.

    Kliknite na ‚Moji bodovi za lojalnost‘ i zatim potvrdite da želite zamijeniti bodove za lojalnost za kupon.

    Sistem će tada generirati kod koji ćete unijeti kod Vaše slijedeće narudžbe.

    Kupon od bodova za lojalnost postaje važeći odmah po njegovom kreiranju te vrijedi 1 kalendarsku godinu.

    Pravo na kupon od bodova za lojalnost dolazi na temelju računa za naručenu robu, te poslije preuzimanja i plaćanja narudžbe. Nakon terećenja i procesa naplate bodovi za lojalnost za određenu narudžbu će se automatski pojaviti na Vašem računu. Pravo na kupon proizlazi nakon procesa naplate za određenu narudžbu, unutar 14 dana od dana računa za narudžbu.

    Kupon od bodova za lojalnost može biti korišten 1 godinu od datuma kada je generiran.

    Njegova valjanost može biti provjerena na Vašem korisničkom računu:

    Vrijedi od XY.XY.20XX

    Vrijedi do XY.XY.20XX

    Napišite ili kopirajte kupon od bodova za lojalnost koji se sastoji od slova i brojeva u kolonu „Kuponi“ sa referencom: kupon u košarici: i potvdite klikom na gumb:“Dodaj“.

     

    Adekvatan iznos će biti umanjen od Vaših bodova za lojalnost nakon dodavanja kupona narudžbi.

    Popusti se ne mogu kombinirati.

    Popusti nisu zamjenjivi za financijsku vrijednost.

    Pravo na kupon od kupona za lojalnost prestaje važiti u slučaju otkazivanja narudžbe, npr. povrata robe, povlačenja iz ugovora ili povrata novčanih sredstava.

    U slučaju otkazivanja narudžbe zbog pogreške pri plaćanju pravo na kupon od bodova za lojalnost ne prestaje važiti te se može primjeniti u slijedećoj narudžbi.

    U slučaju zamjene robe, veličine ili vrste proizvoda, bodovi za vraćenu robu će biti umanjeni, te će nakon primitka robe i plaćanja povezane uplate za novu narudžbu biti ponovno dodani na Vaš korisnički račun nakon procesuiranja reklamacije ili zamjene, uobičajeno unutar 30 dana.

     


    homePočetna

    local_mall
    cancel
    cancel