Kategorije

      FAQ - Često postavljena pitanja

       

      Kako postupiti tijekom naručivanja?

      Dostupnost proizvoda je vidljiva ispod slike putem zelenog znaka "+" u košarici – to znači da je proizvod na zalihama i da ga možete naručiti.

      • Za početak, morate odabrati pravu kombinaciju/veličinu robe, ukoliko postoji padajući meni. OPREZ! Sistem će automatski dodati najmanju veličinu prstena u Vašu košaricu. Zato morate sami odabrati ispravnu veličinu.  
      • Kliknite na ikonu Dodaj u košaricu – i proizvod će automatski ‘odletjeti’ u košaricu.
      • Ukoliko želite nastaviti sa kupnjom, slobodno odaberite drugi proizvod/veličinu. Proizvod koji ste prethodno odabrali će ostati u Vašoj košarici.
      • Kada ste spreni završiti Vašu narudžbu kliknite na crvenu ikonu košarice za kupnju u gornjem desnom uglu. Biti će prikazan sadržaj Vaše košarice i imati ćete mogućnost promijeniti broj proizvoda ili nešto ukloniti iz košarice. Moći ćete vidjeti ukupan iznos za plaćanje robe i transport.
      • Ispunite narudžbenicu sa potrebnim podacima.
      • Ukoliko ste naš vjerni klijent ili ste osvojili/primili/ od nas kupon sa kodom unesite ga u odgovarajuće polje.
      • Prilikom odabira određenih proizvoda možete primiti poklon. Odaberite poklon klikom na proizvod/sliku.
      • Nakon odabira poklona, prijeđite na odabir transporta i metode plaćanja.
      • Ponovno provjerite Vaše detalje i narudžbu, posebice sva obavezna polja.
      • Ukoliko je sve točno, kliknite na gumb Slijedeći.
      • Biti će prikazan sažetak Vaše narudžbe. U ovom trenutku još uvijek možete promijeniti metodu plaćanja (ukoliko ju želite promijeniti kliknite na ikonu Promijeni metodu plaćanja. Ukoliko je sve točno sve što morate sada napraviti je potvrditi narudžbu klikom na POTVRDI narudžbu.
      • Ukoliko je narudžba ispravno kreirana nakon nekoliko sekundi primiti ćete obavijest putem e-maila.
      • Ukoliko ste imali bilo kakvih problema tijekom kreiranja narudžbe možete nas kontaktirati putem telefona, e-maila ili usluge razgovora u živo (Livechat). Uvijek smo sretni kada možemo pomoći. 

       

      Kolika je cijena dostave / poštarine?

      Naručena roba se šalje DPD dostavnom tvrtkom. Troškovi dostave ovise o vrijednosti Vaše narudžbe. Dostava za kupnju preko 250 Kn je BESPLATNA. Za narudžbe ispod 250 Kn trošak dostave iznosi 29 Kn.

       

      Kako mogu platiti?

      Nudimo Vam 3 metode plaćanja:

      • Plaćanje pouzećem: možete platiti prilikom pouzeća. To znači da robu plaćate nakon primitka pošiljke od dostavljača.
      • Bankovna doznaka: ovo je bezgotovinsko plaćanje slanjem novca na naš račun. Roba će biti poslana tek nakon primitka potvrde o plaćanju. Nakon što je Vaša narudžba potvrđena, primiti ćete email sa informacijom za plaćanje. 
      • Plaćanje putem kartice: plaćanje putem kreditne ili debitne kartice. Ovo je način plaćanja direktno na stranici banke.

       

      Za koliko je dana roba dostavljena?

      Ukoliko naručite radnim danom do 14.00 h, Vaša će narudžba biti poslana isti dan. Narudžbe napravljene poslije 14.00 h i tijekom vikenda će biti obrađene slijedeći radni dan. Period dostave putem DPD dostavne tvrtke je 3-5 dana od dana slanja od strane naše tvrtke. Roba se dostavlja samo radnim danima! Ukoliko ne primite Vašu robu u tom periodu, nemojte oklijevati kontaktirati nas. Osigurati ćemo Vam broj praćenja Vaše narudžbe ili telefonski broj dostavljača.

       

      Kako postupiti u slučaju pritužbe / razmjene robe?

      Pritužbe su obrađene u roku od 30 dana. Roba je pokrivena periodom garancije od 24 mjeseca sukladnom primjenjivim zakonima.

      Instrukcije u slučaju pritužbe:

      • Pošaljite robu zajedno sa kopijom računa i pratećim pismom putem registrirane pošte /ne plaćanjem pouzećem/ na adresu : Šperky s. r. o., Dénešova 8, OC Jednota, 040 23 Košice, Slovenská Republika. Molimo navedite Vaše i ime i prezime u pratećem pismu, broj računa (taj broj možete pronaći ina Vašem računu. Ukoliko ga ne možete naći navedite datum kada ste naručivali i ukupan iznos narudžbe). Molimo Vas također da navedete razlog pritužbe na robu.
      • Prilikom zamjene robe potrebno je napraviti drugu narudžbu. Nemojte zaboraviti navesti u odjeljak za komentare Vaše nove narudžbe da je to ‚povrat robe od narudzbe br.......(iako bitno rezerviranje robe i informacija za nas je ne poslati ovu robu prerano). Ukoliko roba nije dostupna molimo odaberite drugi proizvod. Ukoliko ne želite odabrati drugi proizvod nemojte ništa naručivati nego naveditie broj eVašeg računa u banci za povrat sredstava u pratćeme pismu.
      • U slučaju nezadovoljstva možete vratiti nakit u roku od 14 dana a zlatni nakit možete zamijeniti u roku od 30 dana.
      • Ukoliko imate daljnijih potanja molimo pišite nam na podrska@nakit-eshop.com.hr.

       

      Da li mogu imati pritužbu / zamijeniti samo dio moje narudžbe?

      Da, možete napraviti povrat dijela Vaše narudžbe također. Ukoliko želite odštetu mi ćemo Vam vratiti novac. Ukoliko ipak želite odabrati novi proizvod mi ćemo refundirati bilo koju razliku između iznosa nove i vraćene robe.

       

      Kako primjenjujem kupon sa kodom?

      Na našoj web stranici sa proizvodima uvijek možete vidjeti koliko bodova možete osvojiti kada kupite određeni proizvod kao i vrijednost vašeg kupona sa kodom. Kako biste iskoristili kupone od Vaših narudžbi morali biste biti registrirani na našoj web stranici. U slučaju narudžbe više proizvoda, ti se bodovi zbrajaju. Sakupljeni bodovi mogu biti zamijenjeni za kupon direktno na Vašem računu. Kliknite na ‚Moji bodovi vjernosti‘ i tada potvrdite sa želite zamijeniti bodove vjernosti za kupon. Sistem će tada generirati kod za ulazak u Vašu slijedeću narudžbu. Adekvatna količina bodova će biti uanjena sa Vaše narudžbe. Kuponi se mogu iskoristiti u roku od 14 dana od dana Vaše zadnje narudžbe. U slučaj da je prošlo više od 14 sana od dana Vaše zadnje narudžbe a vi želite iskoristiti kupon, mi ćemo kupon dodati ručno u narudžbu temeljem Vašeg zahtijeva

       

      Kako izmjeriti veličinu prstena?

      Za korisne informacije i točne načine kako izmjeriti Vašu veličinu prstena molimo kliknite na slijedeći link: https://nakit-eshop.com.hr/sadrzaj/6-kako-odrediti-velicinu-prstena  

       

      Koje usluge nudite – promjena veličine, graviranje?

      Nažalost mi ne proizvodimo nakit, stoga ne nudimo usluge povezane sa promjenom nakita ili graviranjem. Molimo imajte na umu da ukoliko modificirate proizvod kupljen u našoj web trgovini, garancija za proizvod je automatski poništena.

       

      Rasprodan proizvod – kada će biti ponovno na zalihama?

      Naša web stranica se obnavlja svaki dan. Preporučamo da ju pratite ili si postavite obavijest putem e-maila. Jednom kada željeni proizvod bude opet na zalihama primiti ćete e-mail sa obavijesti.

       

      Kakva je trajnost boje proizvoda? 

      Najbolja poznata metoda bojanja nakita izrađenog od nehrđajućeg čelika je elektromagnetska kada, što znači da se boja lijepi na površinu koristeći elektromagnetske sile. U proizvodnji čelika, materijal sam po sebi ne može biti obojan, samo njegova vanjska površina. Kao posljedica toga boja može nestati tijekom vremena. To ovisi o tome kako nosite nakit.

       

      Da li izrađujete personalizirani nakit?

      Naručujemo nakit od uglednih proizvođača, te ga mi ne proizvodimo.

       

      Principi korištenja i primjena bodova za lojalnost

      Kako bi iskoristili kupone od obavljenih narudžbi morate biti registrirani na našoj web stranici.

      Na našoj web stranici sa proizvdima  uvijek možete vidjeti koliko bodova možete osvojiti prilikom kupnje određenog proizvoda te vrijednost Vašeg kuponskog koda.

       

      „By buying this product you can collect up to XY points as a voucher of XY € . Your reward points.“

      U slučaju narudžbe više proizvoda u jednoj narudžbi, bodovi za lojalnost se zbrajaju.

      Vi sakupljate bodove za lojalnost na Vašem računu za svaku primljenu i plaćenu narudžbu.

      Jednom kada odlučite iskoristiti bodove možete ih koristiti u slijedećoj narudžbi.

      Prijavite se na vaš račun kao registrirani korisnik.

      Sakupljeni bodovi za lojalnost mogu biti zamijenjeni za kupon direktno na Vašem računu.

      Kliknite na ‚Moji bodovi za lojalnost‘ i zatim potvrdite da želite zamijeniti bodove za lojalnost za kupon.

      Sistem će tada generirati kod koji ćete unijeti kod Vaše slijedeće narudžbe.

      Kupon od bodova za lojalnost postaje važeći 14 dana nakon što je generiran i vrijedi 1 kalendarsku godinu.

      Kupon bodova za lojalnost možete primjeniti u novoj narudžbi nakon 14 dana od dana kada je generiran.

      Pravo na kupon od bodova za lojalnost dolazi na temelju računa za naručenu robu, te poslije preuzimanja i plaćanja narudžbe. Nakon terećenja i procesa naplate bodovi za lojalnost za određenu narudžbu će se automatski pojaviti na Vašem računu. Pravo na kupon proizlazi nakon procesa naplate za određenu narudžbu, unutar 14 dana od dana računa za narudžbu.

      U slučaju da je prošlo više od 14 dana od Vaše zadnje narudžbe, a Vi ste generirali kupon kasnije, ne morate čekati 14 dana kako biste iskoristili kupon, samo nas kontaktirajte i mi ćemo ručno dodati kupon Vašoj narudžbi temeljem Vašeg zahtjeva.

      Kupon od bodova za lojalnost može biti korišten 1 godinu od datuma kada je generiran.

      Njegova valjanost može biti provjerena na Vašem korisničkom računu:

      Vrijedi od XY.XY.20XX

      Vrijedi do XY.XY.20XX

      Napišite ili kopirajte kupon od bodova za lojalnost koji se sastoji od slova i brojeva u kolonu „Kuponi“ sa referencom: kupon u košarici: i potvdite klikom na gumb:“Dodaj“.

       

      Adekvatan iznos će biti umanjen od Vaših bodova za lojalnost nakon dodavanja kupona narudžbi.

      Popusti se ne mogu kombinirati.

      Popusti nisu zamjenjivi za financijsku vrijednost.

      Pravo na kupon od kupona za lojalnost prestaje važiti u slučaju otkazivanja narudžbe, npr. povrata robe, povlačenja iz ugovora ili povrata novčanih sredstava.

      U slučaju otkazivanja narudžbe zbog pogreške pri plaćanju pravo na kupon od bodova za lojalnost ne prestaje važiti te se može primjeniti u slijedećoj narudžbi.

      U slučaju zamjene robe, veličine ili vrste proizvoda, bodovi za vraćenu robu će biti umanjeni, te će nakon primitka robe i plaćanja povezane uplate za novu narudžbu biti ponovno dodani na Vaš korisnički račun nakon procesuiranja reklamacije ili zamjene, uobičajeno unutar 30 dana.

       


      PočetnaPočetna

      • katalog
      X
      Koristimo kolačiće kako bismo prilagodili sadržaj i oglase, kako bismo osigurali funkcije socijalnih medija i kako bismo analizirali kako posjetitelji koriste web stranicu.
      Slažem se
      Više informacija