Povlačenje iz ugovora
U skladu sa zakonom imate pravo se povući iz ugovora unutar 14 radnih dana od dana primitka pošiljke.
U slučaju povlačenja iz ugovora vratite robu sa kojom niste zadovoljni na našu adresu:
ŠPERKY s.r.o.
Dénešova 8 - OC Jednota
04023 KOŠICE
Slovenská republika (Slovačka)
Pošaljite robu:
- Pažljivo zapakiranu (preporučamo preporučenom poštom), ne plaćanjem pouzećem. U slučaju slanja robe putem plaćanja pouzećem roba neće biti primljena.
- Priložite kopiju računa sa brojem bankovnog računa te ispunjeni formular o povlačenju iz ugovora. Formular o povlačenju iz ugovora možete pronaći ovdje: vf_hr.doc.
Roba mora zadovoljiti slijedeće uvjete:
- Roba mora biti ispravno zapakirana
- Roba ne smije biti korištena – roba ne smije imati nikakve znakove nošenja.
- Roba mora biti potpuna!
Prilikom povrata robe mi nismo odgovorni za gubitak robe, tijekom slanja robe prema nama – dužnost je klijenta tako upakirati robu da ona bude zaštićena od bilo kakvog oštećenja ili gubitka.
Ukoliko klijent primi oštećenu /drugog tipa, druge veličine / robu (a greška je sa naše strane), poštarina će biti vraćena klijentu također.
Obveze trgovca u slučaju odustajanja
- Sva plaćanja koja primi od potrošača, ako je primjenjivo uključujući i troškove isporuke,trgovac vraća bez nepotrebnog odlaganja, a u svakom slučaju najkasnije 14 dana oddana na koji je obaviješten o odluci potrošača da odustane od ugovora u skladu s člankom 11. Povrat novca iz prvog podstavka trgovac izvršava istim sredstvom plaćanja koje je potrošač koristio za prvobitnu transakciju, osim ako se potrošač izričito suglasio drukčije i pod uvjetom da potrošač ne snosi nikakve naknade kao posljedicu tog povrata.
- Bez obzira na stavak 1., trgovac nije dužan nadoknaditi dodatne troškove ako je potrošač izričito prihvatio mogućnost neke druge vrste isporuke osim najjeftinije standardne isporuke koju je ponudio trgovac.
- Ako trgovac nije ponudio da sam preuzme robu, s obzirom na kupoprodajni ugovor trgovac se može suzdržati od povrata novca dok ne primi vraćenu robu ili dok potrošačne dostavi dokaz da je robu vratio, ovisno o tomu što se dogodi prvo.
Obveze potrošača u slučaju odustajanja
- Ako trgovac nije ponudio da sam preuzme robu, potrošačbez nepotrebnog odlaganja, a u svakom slučaju najkasnije 14 dana od dana na koji je obaviješten o odluci potrošača da odustane od ugovora u skladu s člankom 11., robu vraća ili je predaje trgovcu ili osobi koju trgovac ovlasti za primanje robe. Krajnji rok se smatra održanim ako potrošač vrati robu prije isteka roka od 14 dana. Potrošač snosi samo izravne troškove povrata robe, osim ako je trgovac suglasan da ih sam snosi ili trgovac nije obavijestio potrošača da ih mora snositi potrošač. U slučaju ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija, kada je u trenutku sklapanja ugovora roba isporučena u potrošačev dom, trgovac na vlastiti trošak preuzima robu ako robu, zbog njezine naravi, nije moguće normalno vratiti poštom.
- Potrošač je odgovoran za eventualnu umanjenu vrijednost robe samo kada je ona posljedica rukovanja robom koje prelazi okvir potreban da bi se utvrdila narav, karakteristike i funkcio niranje robe. Potrošač ni u kojem slučaju nije odgovoran za umanjenu vrijednost robe kad trgovac nije dostavio obavijest o pravu odustajanja u skladu s točkom (h) članka 6. stavka 1.
- Kad potrošač ostvari svoje pravo odustajanja nakon što je dostavio zahtjev u skladu s člankom 7. stavkom 3. ili člankom 8. stavkom 8., potrošač plać a trgovcu iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kad je potrošač obavijestio trgovca o ostvarenju prava odustajanja, u odnosu na puno pokriće ugovora. Razmjeran iznos koji potrošač treba platiti trgovcu izračunava se na temelju ukupne cijene usuglašene u ugovoru. Ako je ukupna cijena prevelika, razmjerni iznos izračunava se na temelju tržišne cijene onog što je isporučeno.