Uvjeti dostave tvrtke Sperky Ltd.
- Minimalni iznos narudžbe da bi bila poslana je najmanje 1 € /7,53 kn bez troškova poštarine!
- Naknada za plaćanje pouzećem iznosi 1,20 eur / 9,04 kn.
- Sve cijene u našoj E-trgovini uključuju PDV 25 %
- Narudžbe sa zlatnim nakitom zaprimljene nakon 9:00 am i vikendom su obrađene sljedeći radni dan!
- Narudžbe zaprimljene prije 09:00 kroz GLS sa plaćanjem pouzećem su obrađene isti radni dan.
- Narudžbe zaprimljene prije 13:00 kroz DPD sa plaćanjem pouzećem su obrađene isti radni dan.
ZA SVAKU NARUDŽBU IZNAD 49 € DOSTAVA JE BESPLATNA
Vrijeme dostave i status zaliha Nakit Eshop-a.
- Vrijeme dostave ovisi o raspoloživosti odabrane robe. Dostupnost robe je signalizirana ZELENOM košaricom za proizvode prikazanom na slici.
- ***Svi artikli sa ZELENOM košaricom za proizvode su dostupni na zalihama.***
- U slučaju da je roba rasprodana, košarica za proizvode je označena CRVENO i nakit ne može biti naručen.
- Ukoliko ste zainteresirani za robu koja je trenutno rasprodana, upišite vašu email adresu u tablicu na web stranici proizvoda. Čim će proizvod biti dostupan može biti ponovno naručen a Vi ćete biti automatski obaviješteni o njegovom statusu.
- Jednom kada je naručeni nakit dostupan, šalje se klijentu slijedećeg radnog dana. To znači da ćete ga Vi primiti otprilike 3 do 5 radnih dana nakon postavljene narudžbe (vrijeme dostave ovisi individualno o zemlji Europske Unije).
- U slučaju da roba nije dostavljena u navedenom vremenskom periodu a Vi niste obaviješteni o dolazećoj pošiljci, nemojte oklijevati kontaktirati nas, Mi ćemo vam osigurati poštanski broj ili broj za praćenje pošiljke.
Otprema – Dostava od strane tvrtke DPD ili GLS
- Načini dostave
- DPD
- GLS
- GLS - Trgovine i Paketomat
▼Cijena dostave sa kupovinom do 49,00€▼
Načini plaćanja u Nakit Eshop-u
- Plaćanje bankovnom doznakom
- Plaćanje pouzećem
- Plaćanje Gopay: online metoda plaćanja sa karticom, Apple Pay, Google Pay i druge.
- Plaćanje Paypal: metoda plaćanja putem paypal računa ili keditne kartice
- Kada je roba otpremljena iz eshop-a, svaki klijent je obaviješten putem email-a.
Ukoliko Vas dostava ne nađe kod kuće, poslati će Vam poruku putem SMS-a da se javite oko preuzimanja paketa.
Prodavač nije odgovoran za bilo kakvu moguću štetu ili kašnjenje uzrokovano od strane dostavljača!