Kategorije

    UVJETI I ODREDBE

     

    I. OPĆE ODREDBE

    1. Tvrtka Šperky s.r.o. smještena na adresi Starozagorská 6, 04023 Košice, Slovačka Republika, telefonski broj +385 (1) 777 69 60, Reg.br.: 45551596, POREZNI BROJ: 2023033276, PDV br.: SK2023033276, koja je registrirana u Poslovnom Registru Općinskog Suda u Košicama 1 - odjeljak: Sro, Umetak Br.: 25690 /V nudi kupovinu nakita putem web stranice NAKIT-ESHOP.COM.HR. Nadzorna agencija je Slovačka Trgovačka Inspekcija (SOI), Inspektorat za područje Košica koja je smještena na adresi Vratna 3, 04001 Košice.  
    2. Ovi Uvjeti i odredbe pokrivaju kupovinu i prodaju robe između Šperky s.r.o. kao prodavatelja i klijenata kao kupaca putem interneta.
    3. Kupac slanjem narudžbe potvrđuje da je upoznat sa Uvjetima i Odredbama i Uvjetima Dostave. Veza između kupca i prodavatelja podložna je specifičnim Uvjetima i Odredbama koje su obvezujuće za obje stranke u isto vrijeme.
    4. Uvjeti i Odredbe dostupni su na web stranici gdje klijent (kupac) može pročitati i preuzeti trenutnu verziju.

     

    II. PRAVILA NARUČIVANJA ROBE

    1. Prodavatelj prihvaća narudžbe upućene putem web stranice i e-maila konstantno, 24 sata na dan. Podrška klijentima E-trgovine je dostupna putem telefona svaki radni dan od 8:00 do 16:30 CET. Narudžbe upućene tijekom neradnih dana (dana odmora) biti će procesuirane od strane prodavatelja tijekom prvog radnog dana koji slijedi iza dana odmora kada je narudžba bila upućena.
    2. Prodavatelj zaključuje ugovor, ili ugovore sa kupcem narudžbom kupca
      1. putem web stranice https://nakit-eshop.com.hr
      2. putem e-maila na email adresu: podrska@nakit-eshop.com.hr
      3. putem telefona +385 (1) 777 69 60
    3. Roba, navedena u narudžbi i odabrana od strane kupca iz dostupne ponude u e-trgovini, postaje predmetom ugovora. Kupac može napraviti narudžbu čak i bez registracije svog vlastitog korisničkog računa. Veličine, boje i druge specifikacije robe koje su dostupne na web stranici prodavatelja, u katalozima, brošurama i drugim medijima dostupne su od podataka osiguranih od strane proizvođača i dobavljača. Mi se obavezujemo dostaviti samo robu u savršenom stanju u skladu sa specifikacijama i svojstvima tipičnim za dani tip robe.
    4. Uvjet za uspješnu online narudžbu je ispunjavanje svih potrebnih podataka traženih u narudžbenici. Narudžba istovremeno postaje nacrt kupoprodajnog ugovora. Nakon što je narudžba poslana kupac će zaprimiti automatsku obavijest putem e-maila o primitku narudžbe u elektroničkom sustavu prodavatelja ( u nastavku teksta „potvrda narudžbe“). Potvda narudžbe sadrži podatke o imenu i specifikacijama robe, ime i podatke o mjestu gdje roba treba biti poslana i detalje o mogućim cijenama, uvjetima, metodi dostave, detaljima o prodavatelju (poslovno ime, adresa, registracijski broj, broj ulaza u Komercijalni registar itd.), te druge potrebne podatke. Svaka dodatna informacija vezana uz narudžbu može biti poslana na e-mail adresu kupca a prodavatelj zadržava pravo kontaktirati kupca i dogovoriti narudžbu također putem telefona. Potvrda narudžbe uključuje podatke da je prodavatelj zaprimio narudžbu ali to nije istovremeno i prihvaćanje prijedloga zaključenja kupoprodajnog ugovora.
    5. Prodavatelj će zatim poslati informaciju na kupčevu e-mail adresu da li je narudžba kupca prihvaćena („Prihvat narudžbe”).
    6. Kupoprodajni ugovor je zaključen dostavom prihvata narudžbe kupcu u elektroničkom ili pisanom obliku.
    7. U posebnim slučajevima, posebice u slučajevima većih iznosa, osim početne automatske potvrde narudžbe putem e-maila, prodavatelj zadržava pravo ponovno potvrditi narudžbu putem telefona kao i tražiti kupca plaćanje depozita unaprijed. Ukoliko je tijekom vremena od kada je roba naručena došlo do značajne promjene tečajeva valuta ili promjene robe od strane dobavljača te stoga prodavatelj nije u mogućnosti dostaviti robu kupcu unutar dogovorenog vremena ili po dogovorenoj kupovnoj cijeni, prodavatelj je obavezan ponuditi kupcu kompenzaciju ili mogućnost otkazivanja narudžbe. Kupac može otkazati narudžbu putem e-maila ili telefona. Ukoliko kupac ne prihvati kompenzaciju ponuđenu od strane prodavatelja ili ne otkaže narudžbu u za to predviđenom roku prodavatelj ima pravo odbiti (ne prihvatiti) prijedlog kupca o zaključenju kupoprodajnog ugovora.
    8. Detaljniji opis kako klijent treba postupati prilikom kreiranja narudžbe može se naći u FAQ-Često postavljenim pitanjima na web stranici prodavatelja.
    9. U slučaju da kupac naručuje robu putem telefona on daje prodavatelju sve potrebne podatke za realizaciju narudžbe. Kada su dogovoreni predmet i uvjeti kupnje prodavatelj će poslati rekapitulaciju narudžbe na e-mail kupca. Ova poruka je potvrda zaključenja ugovora. Trošak komunikacije prilikom naručivanja putem telefona snosi kupac prema tarifi njegovog telefonskog operatera.
    10. Fotografije, grafičke prezentacije ponuđene robe, logo kompanije ili proizvoda se isključivo koriste za prezentaciju trgovine. Oni su zaštićeni autorskim pravima i kupac nema ovlasti dalje manipulirati navedenim elementima.
    11. Vizualni prikaz tonova boje ovisi o kvaliteti monitora koji se koristi ili ekranu uređaja koji se koristi.

     

    III. NAČINI DOSTAVE I VRIJEME DOSTAVE

    1. Vrijeme dostave za robu na zalihama je 2-5 radnih dana.
    2. Roba se dostavlja na adresu kupca putem DPD ili GLS dostavne službe. Procijenjeno vrijeme dostave je navedeno u košarici za kupnju prilikom odabira metode dostave. Također dostavljamo na GLS paketomate.
    3. Dostava robe biti će podložna dostupnosti proizvoda i operativnim sposobnostima prodavatelja te osigurana u što kraćem roku. Prosječno vrijeme dostave naše robe je 3-5 radnih dana putem DPD ili 2-3 radnih dana putem GLS.
    4. Ukoliko je neka roba prodana tijekom procesuiranja narudžbe, klijent će biti obaviješten unaprijed putem e-maila ili telefona o promjeni vremena dostave. U takvom slučaju klijent ima pravo otkazati narudžbu ili ju promijeniti.
    5. Narudžbe sa zlatnim nakitom zaprimljene nakon 9:00 am i vikendom su obrađene sljedeći radni dan!
      Narudžbe zaprimljene prije 13:00 sa plaćanjem pouzećem su obrađene isti radni dan. 
    6. U slučaju plaćanja putem bankovne doznake ili putem kartice prodavatelj odgađa slanje robe dok iznos nije odobren na bankovnom računu prodavatelja.
    7. Roba vrijedna više od 49€ / 369 kn (tristo šezdeset i devet kuna) u jednoj narudžbi biti će dostavljena na trošak prodavatelja. U drugim slučajevima, iznos troškova dostave, naveden u rekapitulaciji narudžbe, plaća kupac.
    8. Prodavatelj arhivira podatke o zaključenim ugovorima tijekom 3 godine. Kupac ima pravo zatražiti navedene podatke od prodavatelja putem e-maila. Prodavatelj je dužan osigurati ove podatke kupcu unutar 14 dana od datuma primitka zahtjeva.

     

    IV. CIJENE ROBE I METODE PLAĆANJA

    1. Cijene izlistane u našoj online trgovini prikazane su u kunama, uključujući sve povezane poreze i vrijede u trenutku naručivanja robe. Prodavatelj zadržava pravo štamparske pogreške. Klijent ima pravo na povlačenje iz ugovora u slučaju promjene cijene.
    2. Cijena dostave nije uključena u prikazane cijene robe.
    3. Prodavatelj zadržava pravo promjene cijena robe u e-trgovini, predstavljanje nove robe, objave i uklanjanja popusta ili promjene navedenih ponuda, dok te promjene ne utječu na prava kupca koja proistječu iz otpremljene robe ili zaključenog ugovora.
    4. Kupac može odabrati između slijedećih metoda plaćanja:
      1. Putem devizne doznake
      2. Putem kartice - primamo isključivo VISA I MASTERCARD kreditnu karticu. Debitne kartice ne primamo.
      3. Plaćanje pouzećem
    5. Ukoliko prodavatelj ne primi uplatu unutar postavljenog roka od primitka narudžbe, narudžba će biti automatski otkazana. Narudžba kupca će biti procesuirana čim će iznos biti odobren na računu prodavatelja.
    6. Račun služi kao dokaz o kupovini. Originalni račun se šalje sa naručenom robom. Račun je dostupan u elektroničkom obliku (PDF dokument) na korisničkom računu klijenta nakon slanja pošiljke. Račun također služi kao dostavnica i potvrda o jamstvu.

     

    V. POVLAČENJE IZ UGOVORA

    1. Prodavatelj zadržava pravo odbiti (ne prihvatiti) prijedlog kupca za sklapanjem ugovora u slučaju kada je kupac naveo lažne ili varljive osobne podatke. U tom slučaju, prodavatelj će odmah obavijestiti kupca kako bi dogovorio daljnje korake vezane uz narudžbu. Svaka narudžba se obrađuje zasebno i sa maksimalnim trudom kako bi se zadovoljio klijent.
    2. Klijent koji je privatna osoba /koja nema matični broj poslovnog subjekta/ ima pravo na povlačenje iz ugovora unutar 14 dana od dana primitka pošiljke u skladu sa zakonom Br 102/2014 Tijela Zakona i drugih 14 dana od povlačenja iz ugovora kako bi poslao robu natrag prodavatelju. U ovom roku kupac ima pravo otpakirati i testirati robu na sličan način kao u slučaju kupnje robe u klasičnoj trgovini kako bi provjerio prirodu, karakteristike i funkcionalnost robe.
    3. Pravo na povlačenje iz ugovora može biti zahtijevano od strane kupca u papirnatom obliku ili putem e-maila na e-mail adresu podrska@nakit-eshop.com.hr, zajedno sa poreznim brojem dokumenta/računom/i brojem bankovnog računa. U ovom slučaju, primjerak formulara za povlačenje iz ugovora koji se može koristiti, može biti preuzet OVDJE. Period povlačenja iz ugovora se zadržava, ukoliko kupac pošalje obavijest o prekoračenju prava na povlačenje iz ugovora prije nego što istekne period za povlačenje iz ugovora.
    4. Kupac koji se povuče iz ugovora je obavezan platiti potrebne troškove vezane uz povrat robe, ukoliko vrati robu bez oštećenja i nedostataka. ( Kupac snosi troškove dostave i rizik oštećenja robe tijekom transporta natrag do prodavatelja.) U slučaju takvog povlačenja iz ugovora uplata primljena od strane klijenta biti će nadoknađena u roku od 14 dana – od dana na koji je prodavatelj informiran o odluci kupca da se povuče iz ugovora, koristeći istu metodu uplate koju je koristio kupac tijekom inicijalne transakcije. Povrat sredstava će biti na naznačen bankovni račun kupca.
    1. U slučaju povlačenja iz kupoprodajnog ugovora i povrata robe uz koju je bio poslan i besplatan poklon, dužnost kupca je vratiti robu zajedno sa poklonom. Ukoliko kupac zadrži poklon, prodavatelj će izdati račun za poklon sukladno važećoj cijeni na eshop web stranici. Vrijednost poklona će biti oduzeta od vrijednosti povrata prodajne cijene.
    2. Vraćena roba mora zadovoljiti slijedeće uvjete:
      1. Roba mora biti pravilno zapakirana kako bi se izbjegla oštećenja.
      2. Roba ne smije biti korištena – roba mora biti bez vidljivih znakova korištenja prouzročenih ophođenjem izvan opsega zakona 102/2014.
      3. Roba mora biti potpuna (sa svim poklonima, vidi odjeljak broj 5)!
      4. Roba mora biti vraćena zajedno sa kopijom računa.
      5. Ne šaljite robu putem plaćanja pouzećem. U slučaju slanja robe putem plaćanja pouzećem, roba neće biti preuzeta.
      6. U slučaju osobne dostave robe, potreban je dogovor o datumu dostave.
      7. Prilikom povrata robe prodavatelj nije odgovoran za gubitak ili oštećenje robe tijekom slanja robe prema prodavatelju – dužnost kupca je zapakirati robu na takav način da je roba zaštićena od bilo kakvih oštećenja.
      8. Ukoliko kupac napravi bilo kakvu promjenu na proizvodu (gravuru, skraćivanje ili druge promjene prodavatelj nije obavezan preuzeti zamijenjenu robu te stoga kupac gubi pravo na zamjenu.
    3. Obveze trgovca slučaju povlačenja 
      1. Trgovac će napraviti povrat sredstava primljenih od klijenta uključujući, ukoliko je primjenjivo, trošak dostave bez nedospjelog zakašnjenja i u svakom slučaju ne kasnije od 14 dana od dana kada je prodavatelj informiran o odluci klijenta da se povuče iz ugovora. Trgovac će provesti povrat sredstava koristeći istu metodu plaćanja koju je klijent koristio tijekom inicijalne transakcije, osim ako klijent izričito ne želi drugačije, s time da u tom slučaju ne postoje dodatne naknade kao rezultat takvog povrata.
      2. Trgovac neće morati vratiti sredstva za dodatne troškove, ukoliko je klijent izričito odabrao tip dostave drugi od onog najeftinijeg putem standardne dostave ponuđene od strane trgovca.
      3. Ukoliko trgovac nije ponudio prikupljanje robe uzimajući u obzir kupoprodajni ugovor, trgovac može zadržati uplatu dok ne primi robu natrag ili dok klijent nije dostavio dokaz o slanju robe natrag, ovisno što se prije dogodi.
    4. Obveze klijenta u slučaju povlačenja
      1. Ukoliko trgovac nije ponudio prikupljanje robe, klijent će poslati robu natrag ili ju uručiti trgovcu ili osobi ovlaštenoj od strane trgovca za zaprimanje robe, bez nepotrebnog kašnjenja i u bilo kojem slučaju ne kasnije od 14 dana od dana od kada je javio svoju odluku o povlačenju iz ugovora. Rok mora biti ispoštovan ukoliko klijent šalje robu natrag prije nego istekne period od 14 dana.
      2. Klijent će snositi samo direktan trošak povrata robe osim ako se trgovac nije složio snositi navedeni trošak ili je trgovac zaboravio informirati klijenta da ih klijent treba snositi.
      3. U slučaju ugovora izvan prostora gdje je roba dostavljena u dom klijenta u vrijeme zaključenja ugovora, trgovac će o svojem trošku prikupiti robu, koja po svojoj prirodi, ne može biti normalno vraćena putem dostavne službe.
      4. Klijent će biti samo odgovoran za smanjenu vrijednost robe koja je rezultat rukovanja robom koje je drugačije od onog koje je potrebno sukladno prirodi, karakteristikama i funkcioniranju robe. Klijent neće ni u kojem slučaju biti odgovoran za umanjenu vrijednost robe u slučaju kada trgovac ne osigura obavijest o pravu na povlačenje.
      5. Klijent je u potpunosti odgovoran za točnost i integritet bankovnih podataka potrebnih za povrat novca. U slučaju slanja netočnih bankovnih podataka prodavatelj nije odgovoran za greške uzrokovane slanjem netočnih podataka.

     

    VI. POTRAŽIVANJA I JAMSTVA

    1. Jamstvo za robu, kupljenu od strane kupca od prodavatelja u elektronskoj formi na web stranici online trgovine, je 24 mjeseca u skladu sa važećim zakonodavstvom ((§ 620 (1) Zakona br.. 40/1964). U slučaju da je osiguran duži rok jamstva od strane proizvođača od zakonom propisanog vrijedi jamstvo koje duže traje.
    2. Vrijeme garancije pošinje danom primitka robe od strane kupca.
    3. Prodavatelj je obavezan zabilježiti reklamaciju u skladu sa § 18, (10) Zakona 250/2017 i prodavatelj može odbiti reklamaciju samo tijekom prvih 12 mjeseci od trenutka kupnje na bazi profesionalne procjene! ( 18.6 istog Zakona).
      1. Ukoliko je kupac ispunio reklamaciju tijekom prvih 12 mjeseci od zaključenja kupoprodajnog ugovora, prodavatelj može odbiti reklamaciju samo na bazi profesionalne procjene; bez obzira na ishod, prodavatelj snosi sve troškove. Profesionalna procjena je izjava stručnjaka ili mišljenje izdana od strane osobe ovlaštene od proizvođača da provede uslugu garancije (ovlaštena usluga).
      2. Ukoliko je kupac ispunio reklamaciju poslije 12 mjeseci od zaključenja kupoprodajnog ugovora a prodavatelj ju je odbio, osoba koja je uputila reklamaciju je obavezna indicirati u dokumentu o rješavanju reklamacije osobu kojoj kupac može poslati robu na profesionalnu procjenu. Prodavatelj je dužan nadoknaditi sve troškove vezane uz profesionalnu procjenu robe kao i sve povezane namjerno plaćene troškove unutar 14 dana od dana ponovno poslane reklamacije.
    4. Procjena robe sa oštećenjem je u skladu sa važećim pravilima, standardima i zakonskim odredbama, koje nisu u sukobu sa važećim pravnim sustavom u Republici Slovačkoj. U slučaju štete koja se može popraviti, kupac ima pravo na popravak, bez naknade, na vrijeme i po pravilima. Prodavatelj odlučuje kako popraviti oštećenje i uklanja ga bez kašnjenja. Kupac može zahtijevati zamjenu robe umjesto popravka. Isto se primjenjuje i na dijelove stvari ukoliko prodavatelj ne napravi neproporcionalne troškove vezane uz cijenu robe ili ozbiljnost oštećenja. U slučaju nepopravljivog oštećenja koje onemogućuje pravilnu upotrebu proizvoda za određenu namjenu, kupac ima pravo robu zamijeniti ili se povući iz ugovora ( i zahtijevati povrat novca). Kada roba ima najmanje tri različita oštešćenja koja se mogu popraviti u isto vrijeme, od kojih svako onemogućava pravilnu upotrebu, kupac ima pravo odlučiti da li želi zamjenu robe ili povrat novca. Isto se primjenjuje ako se ista greška pojavljuje treći put tijekom perioda garancije.
    5. Jamstvo se ne odnosi na oštećenja koja su uzrokovana nepravilnom i nepažljivom uporabom proizvoda, uključujući normalnu upotrebu proizvoda.
    6. Prodavatelj nije odgovoran za slijedeća oštećenja:
      1. ako kupac nije iskoristio svoje pravo na obavezu prodavatelja za oštećenja na robi do kraja perioda garancije,
      2. ukoliko je oštećenje mehanička šteta uzrokovana od strane kupca,
      3. ukoliko je oštećenje uzrokovano korištenjem robe pod uvjetima koji svojim intenzitetom, vlažnošću, kemijskim i mehaničkim efektima ne odgovaraju prirodnim uvjetima robe,
      4. ukoliko je oštećenje uzrokovano neprofesionalnim tretmanom, korištenjem ili manjkom brige,
      5. ukoliko je oštećenje uzrokovano pretjeranim korištenjem suprotno od uvjeta koji su navedeni u dokumentaciji ili protivno pravilima opće upotrebe,
      6. ukoliko je oštećenje uzrokovano ireverzibilnim i/ili nepredvidljivim događajima,
      7. ukoliko je oštećenje uzrokovano nesretnim slučajem i slučajnim pogoršanjem,
      8. ukoliko je oštećenje uzrokovano neprofesionalnim rukovanjem, oštećenje vodom.
    7. Kupcu se savjetuje da pregleda isporučenu robu i provjeri isporučenu količinu, proizvode ili očite nedostatke robe. O bilo kojoj nepotpunosti isporuke ili zamjene robe, kupac može obavijestiti prodavatelja odmah nakon primitka robe. U suprotnom, isporuka će se smatrati kompletnom i bez nedostataka.

      U slučaju očiglednog oštećenja paketa tijekom prijevoza, kupcu se savjetuje da ne prihvaća robu.

      Zapisnik o vrsti štete paketa oštećenih tijekom prijevoza piše prijevoznik na zahtjev kupca.

      Uvjeti za podnošenje zahtjeva uključuju podnošenje zahtjeva za robu u jamstvenom roku i dokaz o kupnji koji je dostavio potrošač.
    8. Prodavatelj je obavezan dati pisani dokument kupcu o načinu rješavanja reklamacije te o načinu rješavanja reklamacije osobno, putem pošte ili dostavljača ne kasnije od 30 dana od dana ispunjavanja reklamacije. Prodavatelj će obavijestiti kupca putem telefona ili e-maila o rezultatu procedure reklamacije odmah nakon što je procedura završena te će na kraju kupac zaprimiti zajedno sa robom putem e-maila dokument o riješenoj reklamaciji.
    9. Možete nas obavijestiti o reklamaciji putem e-maila: podrska@nakit-eshop.com.hr, telefonom +385 (1) 777 69 60 ili putem pošte bez opcije plaćanje pouzećem na našu adresu:

    ŠPERKY s.r.o.
    Dénešova 8 , OC Jednota
    04023 KOŠICE
    Slovenská republika (Slovačka)

    1. U slučaju slanja oštećene robe, pošiljka mora zadovoljiti slijedeće uvjete:
      1. Roba mora biti temeljito zapakirana. Prilikom povrata robe prodavatelj nije odgovoran za bilo kakav gubitak robe dok se roba vraća – dužnost je kupca zapakirati robu na takav način da se zaštiti od bilo kakvog oštećenja ili gubitka.
      2. Pošaljite robu putem ovlaštenog dostavljača, ne plaćanjem pouzećem. U slučaju odabira plaćanja pouzećem roba neće biti preuzeta.
      3. Prodavatelj preporuča priložiti kopiju računa i razlog reklamacije reklamiranom proizvodu. Na taj način kupac ubrzava proces reklamacije.
    2. Nakon primitka reklamacije prodavatelj će obavijestiti kupca putem e-maila o primitku pošiljke.
    3. Proces reklamacije, koja se odnosi na robu koja može biti dostavljena kupcu započinje danom kada su svi slijedeći uvjeti kumulativno zadovoljeni:
      1. Obavijest o ispunjavanju reklamacije je dostavljena prodavatelju (poštom ili e-mailom)
      2. Reklamairana roba je dostavljena od kupca prodavatelju
    4. Prodavatelj je obavezan namiriti reklamaciju i završiti proces reklamacije na jedan od slijedećih načina:
      1. predati popravljenu robu,
      2. vratiti iznos kupovne cijene,
      3. platiti prikladan popust od cijene robe,
      4. pisanom obavijesti o preuzimanju rješenog,
      5. Izjavom razloga o odbijanju reklamacije (ukoliko reklamacija nije riješena na pozitivan način, roba će biti vraćena natrag kupcu zajedno sa razlogom zašto je prigovor odbijen).
    5. Prilikom reklamacije oštećene robe prodavatelj postupa kako slijedi:
      1. U slučaju popravljive štete: popravlja robu, ili ju mijenja za robu istog tipa.
      2. U slučaju nepopravljive štete: mijenja robu za drugi tip robe iste ili slične cijene.
      3. U slučaju nepopravljive štete, ukoliko kupac neće biti u mogućnosti odabrati drugu robu, prodavatelj će napraviti povrat novca.
    6. Prilikom reklamacije oštećene robe, kupac ne plaća poštarinu za povrat reklamirane robe.
    7. Proces reklamacije ne smije biti dulji od 30 dana od dana fizičkog zaprimanja reklamirane robe, odnosno reklamacija se rješava u roku od 30 dana. Prodavatelj rješava reklamaciju na zadovoljstvo kupca po redu kako su reklamacije zaprimljene a u najkraćem mogućem vremenskom roku.
    8. Ukoliko je vrijednost oštećene robe visine do vrijednosti plaćene poštarine, dovoljno je poslati fotografiju oštećene robe putem e-maila te je potrebno tako fotografirati da oštećenje bude vidljivo i jasno. Pošaljite fotografiju na našu e-mail adresu: podrska@nakit-eshop.com.hr.

     

    VII. POLITIKA PRIVATNOSTI

    1. Kupac je obavezan osigurati samo istinite, važeće i točne podatke prilikom kupovine robe i kreiranja korisničog računa. Registrirani klijent je obavezan odmah informirati prodavatelja o promjeni navedenih podataka.
    2. Stranke su suglasne da je kupac ukoliko je fizička osoba obavezan u svojoj narudžbi navesti ime i prezime, adresu prebivališta, uključujući poštanski broj, telefonski broj i e-mail adresu.
    3. Stranke su suglasne da je kupac ukoliko je pravna osoba obavezan u svojoj narudžbi navesti ime tvrtke, sjedište tvrtke, mjesto poslovanja, uključujući poštanski broj, registracijski broj, telefonski broj i e-mail adresu.
    4. Osobni podaci kupca uneseni tijekom registracije korisničkog računa u trgovini zaštićeni su Zakonom br. 122/2013 o zaštiti osobnih podataka i amandmanima određenih zakona te se koriste od strane prodavatelja samo za realizaciju narudžbe te za marketinške potrebe.
    5. Kupac može pregledati i promijeniti osobne podatke u bilo kojem trenutku, kao i otkazati svoju registraciju nakon prijave na web stranicu online trgovine u odjeljku Moj račun Vaše adrese i Vaši osobni podaci
    6. Kako bi pružio uslugu, prodavatelj mora znati određene osobne podatke kupca. Prodavatelj poštuje privatnost kupca te stoga minimalizira količinu ovih podataka na one najvažnije te ih štiti od zloupotrebe. Posao prodavatelja sa osobnim podacima je u potpunosti podložan zakonskim normama i zakonu o zaštiti podataka.
    7. Detalji o kupovini, prigovori i druge aktivnosti kupca u našoj online trgovini su također povjerljivi te su podložni istim siguronosnim pravilima kao i prilikom korištenja osobnih podataka. Svaki dobiveni podatak o vama ili vašoj kupovini je zaštićen od zlouporabe te se ne daje trećim stranama (osim tvrtkama koje osiguravaju isporuku robe ili plaćanje, te oni dobivaju minimalnu količinu podataka o kupcu koja je potrebna za uspješnu dostavu robe). Svi podaci služe za kvalitetu usluga prodavatelja.
    8. Kupac stavljanjem kvačice na kućicu prije podnošenja narudžbe može izraziti svoj pristanak prodavatelju da procesuira i spremi njegove osobne podatke, posebice one spomenute gore i/ili one koji su neophodni za aktivnosti prodavatelja a koje su vezane za slanje informacija o novim proizvodima, popustima na robu te ih procesuirati u sve njegove informacijske sisteme.
    9. Kupac daje pristanak prodavatelju sukladno prethodnom odjeljku ovih uvjeta i odredbi za određeni dio vremena. Nakon ispunjenja namjere procesuiranja prodavatelj odmah mora osigurati likvidaciju osobnih podataka kupca. Kupac može povući pristanak za procesuiranje osobnih podataka u bilo kojem trenutku pisanim putem. Pristanak ističe u roku od 1mjeseca od primitka povlačenja.
    10. Prodavatelj izjavljuje da za namjene druge od ovih navedenih u ovim uvjetima i odredbama i uvjetima o reklamaciji će uvijek prikupljati osobne podatke uz pristanak kupca te će istovremeno osiguravati da će takvi osobni podaci biti procesuirani i korišteni isključivo na način koji odgovara namjeni za koju su preikupljeni te ih neće spajati sa osobnim podacima koji su dobiveni za namjenu ispunjenja kupoprodajnog ugovora.
    11. Prilikom kreiranja korisničkog računa, kupac se slaže da će prodavatelj koristiti njegovo ime i e-mail za slanje informacija o popustima, novosti i drugih marketinških aktivnosti. Svaki od takvih e-mailova sadrži upute kako nam možete jednostavno zabraniti slanje takvih e-mailova i novosti.
    12. Kupac ima pravo pismeno poslati: izmjene i dodatke osobnih podataka, kao i zahtjev za likvidaciju osobnih podataka osiguranih prodavaču.
    13. Koristeći online trgovinu prodavatelja, kupac se slaže sa prikupljanjem i korištenjem njegovih osobnih podataka u skladu sa našom politikom privatnosti te prihvaća gore navedena pravila.

     

    VIII. Kuponi

    1. Na web stranici prodavatelja sa proizvodima Kupac još uvijek može vidjeti koliko bodova može ostvariti prilikom kupovine određenog proizvoda kao i vrijednost njegovog kuponskog koda. Kako bi primijenili kupone od narudžbi Kupac mora biti registriran na web stranici prodavatelja.
    2. U slučaju narudžbe više proizvoda ovi se bodovi zbrajaju. Sakupljeni bodovi se mogu zamijeniti za kupon direktno na računu klijenta klikom na ‚Moji bodovi za lojalnost‘ te potvrdom da želite zamijeniti bodove za lojalnost za kupon.
    3. Sustav će tada generirati kod za unos u sljedećoj narudžbi. Nakon dodavanja kupona vašoj narudžbi, od iznosa narudžbe će se odbiti odgovarajući iznos.
    4. Kupon od bodova za lojalnost postaje važeći odmah po njegovom kreiranju te vrijedi 1 kalendarsku godinu.
    5. Popusti se ne mogu kombinirati te nisu zamjenjivi za novčanu protuvrijednost.

    IX. Završne odredbe

    1. Kupoprodajni ugovor je podložan zakonima Slovačke Republike. Prava i obveze stranaka ne izrečene u navedenom ugovoru su podložne važećim zakonskim propisima Komercijalnog Kodeksa i povezanim propisima.
    2. Ugovor može biti zaključen samo na hrvatskom jeziku.
    3. Prodavatelj zadržava pravo promjene ovih Uvjeta i Odredbi. Ove promjene se ne odnose na narudžbe napravljene prije stupanja promjena na snagu. Svaka takva odredba će stupiti na snagu nakon objavljivanja na web stranici.

     

     

    Ažurirano 29.03.2018

    Šperky s.r.o

     

     


    homePočetna

    local_mall
    cancel
    cancel